مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-21سياسي

الهیان: تحریم های کور ارزشی برای ملت ما ندارد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرار گرفتن نام 6 نماینده مجلس و برخی از وزرا در لیست تحریم های اتحادیه اروپا تاکید کرد: - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرار گرفتن نام 6 نماینده مجلس و برخی از وزرا در لیست تحریم های اتحادیه اروپا تاکید کرد: این تحریم های کور تبدیل به عادتی برای ملت ایران شده و ارزشی برای ملت پر افتخار ما ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره الهیان نماینده تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 2 اسفند 1401 صحن مجلس در تذکری گفت: دیروز اتحادیه اروپا 32 فرد و نهاد ایرانی را تحریم کرد که در بین تحریم شنوندگان من و 6 نماینده و برخی از وزرا حضور داشتند.

وی اظهار کرد: از تریبون مجلس اعلام می کنم که این تحریم های کور تبدیل به عادتی برای ملت ایران شده و ارزشی برای ملت پر افتخار ما ندارد؛ ملتی که در 22 بهمن و شنبه تاریخی اعلام کردند که این تحریم های فزاینده اثری بر اراده آنها ندارد.

این نماینده مجلس افزود: من به عنوان یک زن، پزشک، مدافع حقوق بشر و رییس کمیته حقوق بشر مجلس اعلام می کنم که جرم ما دفاع از حقوق زنان و کودکان است و به این واسطه تحریم می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: تحریم های کور ارزشی برای ملت ما ندارد

الهیان: تحریم های کور ارزشی برای ملت ما ندارد