مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-21اقتصادي

رییس جدید سازمان صمت چهارمحال و بختیاری معرفی شد


فضل الله رحمتی در آیینی با حضور معاون وزیر صمت به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری معرفی شد و از زحمات سجاد رستمی تقدیر به عمل آمد.

- محمدکاظم منزوی- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری دوم اسفند ماه در این آیین با اشاره به اینکه ایجاد شهرک های صنعتی جدید بسیار هزینه بر است، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های اولیه برای شهرک های صنعتی با سرعت بالا هزینه بالایی را می طلبد، حجم تقاضا برای زمین در شهرک های صنعتی بالا است و برای اختصاص زمین با مشکل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه 400 طرح صنعتی در چهارمحال و بختیاری پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، توضیح داد: اما منابع تسهیلاتی باتوجه به حجم بالای تقاضا و محدویت منابع پاسخگوی نیاز نیست.

منزوی خاطرنشان کرد: واگذاری زمین به صنایع کوچک و صنوف در شهرک های صنعتی در چهارمحال و بختیاری کلید خورد و در گام اول به صنف پوشاک، درودگران و فلزکاران زمین واگذار خواهیم کرد تا تحرک ایجاد کنیم.

طرح پارک اوره باوجود پیگیری به نتیجه نرسید در ادامه سجاد رستمی- رییس سابق سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اولویت بنده در طول دوران مسئولیت افزایش تعامل بین بخش خصوصی و دولت بود، اظهار کرد: موفقیت به صورت فردی به دست نمی آید و باید دسته جمعی به موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید سازمان صمت چهارمحال و بختیاری معرفی شد

رییس جدید سازمان صمت چهارمحال و بختیاری معرفی شد