مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:402023-02-21سياسي

خدمات دهی به 100 هزار راس دام در رزمایش جهادی دامپزشکی یزد


مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی دامپزشکی استان به مدت سه روز در شهرستانهای عشایرخیز ابرکوه، خاتم و مروست، پیش بینی کرد در طی این رزمایش به 100 هزار راس دام در این شهرستانها خدمات دهی شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل دامپزشکی استان یزد با اشاره به برگزاری رزمایش جهادی دامپزشکی استان به مدت سه روز در شهرستانهای عشایرخیز ابرکوه، خاتم و مروست، پیش بینی کرد در طی این رزمایش به 100 هزار راس دام در این شهرستانها خدمات دهی شود.

دکتر علی فاتحی نیا صبح امروز سه شنبه دوم اسفندماه 1401 در مراسم افتتاحیه این رزمایش که در مجموعه ملاصدرا برگزار شد، برگزاری این رزمایش را در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و همگانی ساختن شعار خدمت رسانی ذکر کرد و گفت: خوشبختانه طی سالهای اخیر شاهد رشد و بالندگی گروه های جهادی و تبدیل مفهوم حرکت جهادی به گفتمان رایج در عرصه مدیریت کشور هستیم.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز قرارگاه محرومیت زدایی سازمان دامپزشکی کشور در راستای ساماندهی گروه های جهادی تخصصی این حوزه، اقدام به برگزاری رزمایشهای جهادی دامپزشکی کرده که استان یزد مقصد بیست و چهارمین این رزمایش ها در سطح کشور است.

فاتحی نیا خاطرنشان کرد: این رزمایش با مشارکت سپاه الغدیر استان یزد و گروه های بسیجی و نیز مجموعه جهادکشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی به 100 هزار راس دام در رزمایش جهادی دامپزشکی یزد

خدمات دهی به 100 هزار راس دام در رزمایش جهادی دامپزشکی یزد