مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-21پزشكي

بهره برداری از مرکز غربالگری سرطان و درمان بیماری های خاص کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: رسیدن به مقام نیکوکاران به تعبیر قرآن، شرایطی دارد که یکی از آن ها انفاق خالصانه از دارایی و اموالی است که انسان به آن ها علاقه دارد و شهروندانی که در ساخت بناهای سلامت یا تأمین نیازهای درمانی شرکت می کنند، - ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: رسیدن به مقام نیکوکاران به تعبیر قرآن، شرایطی دارد که یکی از آن ها انفاق خالصانه از دارایی و اموالی است که انسان به آن ها علاقه دارد و شهروندانی که در ساخت بناهای سلامت یا تأمین نیازهای درمانی شرکت می کنند، نماد این آیه قرآن هستند.

کورش ساکی، امروز(سه شنبه، 2 اسفند) در آیین گشایش مرکز غربالگری سرطان و درمان بیماری های خاص کاشان، اظهار کرد: راهکارهای دستیابی به اهداف نظام سلامت، نیازمند شناخت بیشتر و به کارگیری تجربه و توانمندی صاحب نظران است که بخشی از این ظرفیت در مجمع خیران سلامت برآورده می شود.

وی افزود: مجمع خیران سلامت واسطه خیری هستند که در تحقق نیازهای نظام سلامت کشور و شهروندان نیازمند تلاش می کنند و برکات ارزشمندی را نصیب نیازمندان در حوزه سلامت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: هر فردی از نظر جسمی و روحی سیری را طی می کند که سیر جسمی قابل رؤیت است و در بعضی از افراد خصوصیات خلقی و جسمی با هم همراه است که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مرکز غربالگری سرطان و درمان بیماری های خاص کاشان

بهره برداری از مرکز غربالگری سرطان و درمان بیماری های خاص کاشان