مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:352023-02-21اقتصادي

پرداخت تسهیلات به صاحبان کارگاه های فعال صنایع دستی در لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از پرداخت تسهیلات به صاحبان کارگاه های فعال صنایع دستی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هر کارگاه صنایع دستی که چهار سال از تاریخ انقضای مجوزش گذاشته باشد و فعالیت نکند غیرفعال، اگر دو سال از انقضای مجوزش بگذرد نیمه فعال و کسانی که تازه مجوز کارگاه دریافت کرده اند فعال محسوب می شوند.

وی، اضافه کرد: در کارگاه های انفرادی صنایع دستی لرستان دو هزار نفر فعالیت دارند و همچنین بیش از 100 کارگاه گروهی در استان فعال هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی با کمترین هزینه، اشتغال پایدار ایجاد می شود، عنوان کرد: هم اکنون 90 رشته فعال صنایع دستی در لرستان داریم که 50 رشته آن بومی هستند.

حسن پور، تاکید کرد: عمده فعالیت هنرمندان صنایع دستی استان لرستان در زمینه دست بافته ها هستند.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی ارتباط مستقیمی با اشتغالزایی دارد و عامل مؤثری بر افزایش درآمد خانوار محسوب می شود، افزود: به منظور رونق و ترویج صنایع دستی در لرستان و توسعه اشتغال، به صاحبان کارگاه های فعال، تسهیلات حمایتی نیز اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به صاحبان کارگاه های فعال صنایع دستی در لرستان

پرداخت تسهیلات به صاحبان کارگاه های فعال صنایع دستی در لرستان