مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:302023-02-21اجتماعي

حریق در 4 شهرستان گیلان/ عامل انسانی علت آتش سوزی ها بوده است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از حریق در 4 شهرستان این استان خبر داد و گفت: شهرستان های سیاهکل، ماسال، رشت و تالش درگیر آتش سوزی های سطحی شدند.

- امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر هشدار هواشناسی از زرد به نارنجی برای شرایط جوی گیلان، اظهار کرد: با هشدار نارنجی هواشناسی و قرارگیری در شرایط بحران، تمامی دستگاه های خدمات رسان و فرمانداری های گیلان به حالت آماده باش در آمد.

وی با اشاره به افزایش سرعت باد بین 50 تا 100 کیلومتر در گیلان، افزود: وزش تندباد در گیلان خسارات چندانی به زیرساخت ها اماکن مسکونی وارد نکرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از حریق در 4 شهرستان این استان خبر داد و اضافه کرد: شهرستان های سیاهکل، ماسال، رشت و تالش درگیر آتش سوزی های سطحی شدند.

مرادی از مهار آتش سوزی شهرستان های گیلان خبر داد و بیان کرد: با تلاش های یگان های امدادی، تیم مدیریت بحران، یگان های حفاظت و کمک های مردمی حریق تمام شهرستان های گیلان به جز تالش مهار شد.

وی ادامه داد: وسعت آتش سوزی و سرعت وزش باد گرم در تالش سبب شده تا مهار و کنترل حریق در این منطقه به کندی انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه خسارت چندانی از ناحیه آتش سوزی ها در استان به افراد وارد نشده است، گفت: آتش سوزی ها بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در 4 شهرستان گیلان/ عامل انسانی علت آتش سوزی ها بوده است

حریق در 4 شهرستان گیلان/ عامل انسانی علت آتش سوزی ها بوده است