مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-21سياسي

مقابله با مواد مخدر در روستاهای سمنان


توجه به ایجاد اشتغال و تولید پول و ثروت در روستاها برای کاهش تقاضا و مبارزه با مواد مخدر، نقش تعیین کننده ای دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح یاری گران زندگی در روستا که با حضور سردار مؤمنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری در روستای خیرآباد سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از حضور ارزشمند و تأثیرگذار مردم استان در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن که دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرد، تقدیر و تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در تهاجم فرهنگی، دشمن به ایده، هدف و مغزها حمله می کند، افزود: در نوع تهاجم فرهنگی، مدت حمله تدریجی و نامعلوم بوده و تلفات این نوع جنگ، اخلاقی و دینی است.

استاندار سمنان بیان کرد: همه ما باید در جهت مبارزه با مواد مخدر و کاهش تقاضا گام برداریم و طرح یاری گران زندگی در این حوزه طرحی بسیار موفق خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: نقش روحانیت، دهیاران، اعضای شورای اسلامی، بهورزان، نیروی انتظامی، بسیج و مؤثران در روستاها در راستای مبارزه با مواد مخدر و کاهش تقاضا بسیار تأثیرگذار است.

وی اضافه کرد: ابتلا به مصرف مواد مخدر و اعتیاد، به صورت تدریجی و پنهان صورت می گیرد و باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با مواد مخدر در روستاهای سمنان

مقابله با مواد مخدر در روستاهای سمنان