مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-21اقتصادي

طرح «سفیران خدمت» با موفقیت در خور و بیابانک اجرا می شود


در یک سال اخیر طرح و ایده «سفیران خدمت» برای نخستین بار در شهرستان خور و بیابانک با موفقیت اجرا شده و استقبال مردم از این طرح خوب بوده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار خور و بیابانک گفت: در یک سال اخیر طرح و ایده سفیران خدمت برای نخستین بار در شهرستان خور و بیابانک با موفقیت اجرا شده و استقبال مردم از این طرح خوب بوده است.

احمد رضا طحانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند سال اخیر اقدامات خوبی در سطح شهرستان برای استفاده از انرژی خورشیدی انجام شده که تأثیر زیادی در تولید برق داشته است.

برای مثال عملیات تولید 2 مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی در جندق را کلنگ زنی کرده ایم و در سطح شهرستان با توجه به تسهیلات اعطایی به مردم و اعتبارات پیش بینی شده تقریباً استقبال شهروندان خوب بوده است.

وی با بیان اینکه انرژی خورشیدی محل درآمد خوبی برای برخی از اقشار مردم است، افزود: افراد با توجه به مقدار تسهیلاتی که دریافت می کنند قسوط آن را که مبلغ ناچیزی است پرداخت می کنند و با توجه به مقدار برقی که دولت از انرژی خورشیدی به دست می آورد مبلغی نیز به این افراد پرداخت می کند که به نوعی یک سرمایه گذاری خوب برای خانوارها است.

فرماندار خور و بیابانک با بیان اینکه استان اصفهان در تولید انرژی خورشیدی در کشور پیشرو است، گفت: میزان اعتبار و تسهیلاتی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سفیران خدمت» با موفقیت در خور و بیابانک اجرا می شود

طرح «سفیران خدمت» با موفقیت در خور و بیابانک اجرا می شود