مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-21سياسي

مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه هرمزگان اخذ شد


مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه هرمزگان از سال آینده فراهم شده است که از نقش آفرینی بین الملی دانشگاه هرمزگان حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد صادقی رییس دانشگاه هرمزگان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشگاه هرمزگان در راستای توسعه دانش ملی و فرا ملی به دنبال ماموریت ویژه است تا بتواند با تبدیل به یک هاب دانشجویی در کشور قدم بر دارد.

وی افزود: همکاری با کشورها با رویکرد بستر سازی و تعاملات بین الملی صورت می گیرد و همکاری علمی با کشورهایی مانند ژاپن و آلمان سبب شده که در حوزه های مختلف و با تنوع دانشجویی و انتقال دانش روبرو شویم.

رییس دانشگاه هرمزگان عنوان کرد: برای جذب دانشجو خارجی بستر سازی های لازم انجام شده است.

صادقی ادامه داد: مجوز جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه هرمزگان از مهرماه سال آینده در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  انجام می شود و جذب دانشجویان خارجی در تمامی رشته ها و با ظرفیت دانشکده ها و توزیع متناسب در بندرعباس و میناب و بدون محدودیت برای تمامی کشورها انجام می گیرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه در یک سال گذشته با سیاستگذاری و پیگیری ها، مجوز مجدد پردیس بین المللی دانشگاه هرمزگان در قشم را اخذ کرده ایم، تاکید کرد: این پردیس با 23رشته مبادرت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه هرمزگان اخذ شد

مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه هرمزگان اخذ شد