مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-21اقتصادي

180 مدرسه نیمه تمام همدان در حال تکمیل است/ هزینه 15 میلیاردی برای مدرسه اوتیسم


مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس همدان از در حال تکمیل بودن 180 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در استان خبر داد و گفت: مدرسه اوتیسم با هزینه 15 میلیارد تومانی در حال ساخت است.

- حمید شیرازیانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از وجود 180 پروژه نیمه تمام مدرسه سازی در استان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها در حال تکمیل هستند و 208 پروژه نیز در سطح ملی در دست اقدام داریم.

وی به ساخت مدرسه اوتیسم در همدان اشاره کرد و افزود: اسکلت سازه این پروژه بتنی است و سیستم های گرمایشی و استانداردسازی طبق ضوابط و معیارهای فضاهای آموزشی دانش آموزان اوتیسم تعبیه شده است.

مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان همدان با اشاره به اینکه این پروژه ویژه دانش آموزان استثنایی در سال 1397 آغاز شد افزود: 15 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ساخت این پروژه 9 میلیارد تومان از منابع استانی و ملی هزینه شده است ادامه داد: دو میلیارد تومان تعهد بنیاد برکت بوده و 4 میلیارد تومان نیز از منابع خیرین پشتیبانی می شود.

 شیرازیانی با بیان اینکه 18 کلاس و اتاق در این مجتمع تعبیه شده و شامل 10 کلاس درس گفت: فضاهای جانبی مانند کاردرمانی، فیزیوتراپی، اتاق تاریک، آب درمانی و موارد دیگری طبق نیاز دانش آموزان استثنایی دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 مدرسه نیمه تمام همدان در حال تکمیل است/ هزینه 15 میلیاردی برای مدرسه اوتیسم

180 مدرسه نیمه تمام همدان در حال تکمیل است/ هزینه 15 میلیاردی برای مدرسه اوتیسم