مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:402023-02-21سياسي

جمهوری اسلامی ایران مسیر مقاومت را ادامه می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، در ابتدای همایش بین المللی هنر متعهد در حمایت از قدس کهروز دو شنبه اول اسفند ماه در موزه برج آزادی برگزار شد آیت الله «محمدحسن اختری» با تأکید بر لزوم هم افزایی در بخش های مختلف، - همایش بین المللی هنر متعهد در حمایت از قدس شریف در موزه برج آزادی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، در ابتدای همایش بین المللی هنر متعهد در حمایت از قدس کهروز دو شنبه اول اسفند ماه در موزه برج آزادی برگزار شد آیت الله محمدحسن اختری با تأکید بر لزوم هم افزایی در بخش های مختلف، ادامه داد: هنر باید در قالب های زیبا و قاب های متعدد از کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، ادب، شعر، نمایش و سایر فنون در خدمت مسائل مهم جهان اسلام قرار بگیرد.

وی با اشاره به دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص هنر انقلابی، خاطرنشان کرد : اسلام می خواهد که هنر در خدمت قضایای انسانی و دینی و فرهنگ الهی باشد.

رهبری معظم نیز بارها تأکید کردند که خدمت به آرمان های اسلامی به ویژه قضیه فلسطین جزء بایسته های هنری است.

آیت الله اختری بسنده کردن به محکومیت را کافی ندانست و افزود : باید با به کارگیری ظرفیت های هنری، به مقابله برخیزیم و اندیشه مبارزه با ظلم و استکبار را در بین همه ملت ها به خصوص در سطح دانشجویان و دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران مسیر مقاومت را ادامه می دهد

جمهوری اسلامی ایران مسیر مقاومت را ادامه می دهد