مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-21اقتصادي

جمع کمک ها به زلزله زدگان خوی از مرز 154 میلیارد گذشت


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: جمع کل کمک های نقدی و غیرنقدی به هموطنان زلزله زده شهرستان خوی از مرز 154 میلیارد تومان گذشت.

- وحید سلیمی رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: ارزش نقدی اقلام اهدایی ورودی به انبار مشارکت های مردمی شهرستان خوی را 978 میلیارد و 231 میلیون ریال و ارزش نقدی اهدایی خیرین و بنگاه های خصوصی به سازمان داوطلبان برای کمک به زلزله زدگان خوی را 145 میلیارد و 793 میلیون ریال اعلام کرد.

سلیمی از 294 میلیارد و 750 میلیون ریال ارزش نقدی کمک های بین المللی شامل پتو، چادر امدادی، انواع زیرانداز و بسته های بهداشتی و مواد شوینده به هموطنان زلزله زده خوی خبر داد.

وی افزود: جمع کل کمک های نقدی واریزی به شماره حساب اختصاصی جمعیت هلال احمر از ابتدای پویش سراسری مهر تابان تا اکنون یعنی از 9 بهمن تا اول اسفندماه جاری، 120 میلیارد و 146 میلیون ریال بوده است.

رییس سازمان داوطلبان از همکاری داوطلبانه شرکت تیپاکس در ارائه خدمات رایگان حمل و نقل اقلام ارسالی سازمان داوطلبان و مؤسسات خیریه همکار با این سازمان، از مبدا به مناطق زلزله زده خوی قدردانی و ارزش ریالی خدمات این شرکت را یک میلیارد و 438 میلیون ریال اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع کمک ها به زلزله زدگان خوی از مرز 154 میلیارد گذشت

جمع کمک ها به زلزله زدگان خوی از مرز 154 میلیارد گذشت