مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:352023-02-21سياسي

تصویب بودجه 3 میلیاردی شهرداری همدان/از تحقق بودجه نگرانیم


نایب رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه بودجه شهرداری همدان با عدد سه میلیارد و 700 میلیون تومان تصویب شده است، گفت: بودجه شهرداری افزایش چشمگیری دارد که تحقق آن جای نگرانی دارد.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای شهر همدان با بیان اینکه بودجه شهرداری همدان با عدد سه میلیارد و 700 میلیون تومان تصویب شده است، گفت: بودجه شهرداری افزایش چشمگیری دارد که تحقق آن جای نگرانی دارد.

حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه کلیات و جزییات و ردیف ها با 10 رأی تصویب شده است، اظهار کرد: تبصره های بودجه نیز امروز در صحن شورا خوانده می شود.

وی با بیان اینکه جهت گیری های بودجه عمدتاً ترافیکی است، تصریح کرد: 500 میلیارد تومان به بحث ترافیکی اختصاص داده شده به طوریکه BRT، پارک سوار، خرید تعداد زیادی میدل باس و اتوبوس دیده شده است.

صفری افلاکی با اشاره به اینکه بعد از ترافیک بیشترین حجم بودجه در بخش گردشگری است، خاطرنشان کرد: خرید خانه های واجد ارزش، جداره سازی میدان امام خمینی(ره) و اکباتان از مباحثی است که در بودجه گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 30 میلیارد تومان برای مرمت رینگ مرکزی شهر گذاشته شده است، تأکید کرد: وظیفه شهرداری مقاوم سازی گنبدها و بناهای دور میدان امام(ره) نیست چراکه این بناها بخش خصوصی هستند اما بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه 3 میلیاردی شهرداری همدان/از تحقق بودجه نگرانیم

تصویب بودجه 3 میلیاردی شهرداری همدان/از تحقق بودجه نگرانیم