مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:262023-02-21اقتصادي

کشف بیش از 6000 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها


مرزبانی جمهوری اسلامی از ابتدای سال تاکنون بیش از 6هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و ضبط کرده است که در محاکم قضایی جرائم سنگینی به آنان تعلق می گیرد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مرزبانی جمهوری اسلامی از ابتدای سال تاکنون بیش از 6هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف و ضبط کرده است که در محاکم قضایی جرائم سنگینی به آنان تعلق می گیرد.

سردار احمدعلی گودرزی سه شنبه 2 اسفند در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: ورود کالای قاچاق باعث تضعیف بنیاد اقتصادی تمام کشورهاست که سوداگران به صورت ناپسند با ورود کالاهای ممنوع به کشور این عمل را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت های مهم مجموعه مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ضربه زدن به بنیان اقتصادی سوداگرانی است که در این راستا فعالیت می کنند و باعث بیکاری جوانان در داخل کشور می شوند.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد:جهت دستیابی به امنیت بیشتر در مرزها از 20 بهمن ماه 1401 طرح رد به مرحله اجرا رسیده که در این راستا 81 فروند شناور که مملو از کالای قاچاق است برای شمارش در نوبت قرار می گیرند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور عنوان کرد:شناورهای جدید الحاقی که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خریداری شده است باعث تشدید اقدامات و تسریع روند شمارش و رسیدگی به فعالیت های مربوطه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6000 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها

کشف بیش از 6000 میلیارد تومان کالای قاچاق در مرزها