مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-21فرهنگي

فیلم جدید لوک بسون شاهکار است/ بازگشت به دوران «لئون»


با نمایش فیلم «داگمن» جدیدترین فیلم لوک بسون برای خریداران، از این فیلم استقبال زیادی شد و خیلی ها آن را بازگشت به دوران «لئون حرفه ای» خواندند.

- با نمایش فیلم داگمن جدیدترین فیلم لوک بسون برای خریداران، از این فیلم استقبال زیادی شد و خیلی ها آن را بازگشت به دوران لئون حرفه ای خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فیلم داگمن ساخته لوک بسون کارگردان فرانسوی با بازی کیلب لندری جونز، خریداران را در بازار فیلم اروپایی برلین شگفت زده کرده و با یک بار تماشای آن استقبال زیادی از فیلم به عمل آمد.

گرگوار ملین بنیان گذار کینولوگی که فروش فیلم را برعهده دارد، گفته است فقط یک اکران خصوصی برای نسخه کامل فیلم برگزار کردند و خریداران متحیر شده آن را بهترین فیلم لوک بسون تا به امروز خواندند.

وی تاکید کرد: بالغ ترین فیلم اوست، برخی حتی آن را یک شاهکار نامیدند.

کمپانی فروشنده فیلم تاکنون با برخی از توزیع کنندگان نقاط کلیدی بین المللی از جمله ایتالیا، آلمان و اتریش، اسپانیا و آمریکای لاتین، اسکاندیناوی، منطقه بنلوکس، سوییس، خاورمیانه، لهستان، پرتغال، جمهوری چک و اسلوواکی و یوگسلاوی سابق به توافق رسیده و در حال بستن قراداد با آمریکا، بریتانیا، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، ترکیه، یونان و … است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم جدید لوک بسون شاهکار است/ بازگشت به دوران «لئون»

فیلم جدید لوک بسون شاهکار است/ بازگشت به دوران «لئون»