مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 11:202023-02-21سياسي

بزرگترین چالش مراسم اربعین، نبود مرکز کنترل ساماندهی امکانات است


مدیر بهداری رزم ستاد نیروهای مسلح کشور با اشاره به چالش های مراسم اربعین و اقدامات ستاد نیروهای مسلح در راستای رفع آنها،گفت: اولین و بزرگترین چالش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزای فارس، مدیر بهداری رزم ستاد نیروهای مسلح  در اولین نشست تخصصی درس آموخته های نظام سلامت در مدیریت تجمعات انبوه با تاکید بر مراسم اربعین که در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، گفت: ستاد نیروهای مسلح در اربعین حسینی (ع) با عضویت در دو کمیته بهداشت و درمان و کمیته امداد و نجات هلال احمر، پشتیبان متولیان بهداشت و درمان است.

 سرهنگ پاسدار حسینی، مدیر بهداری رزم ستاد نیروهای مسلح طی سخنانی تحت عنوان نقش ستاد کل نیروهای مسلح در برگزاری مراسم اربعین ، گفت: نیروهای مسلح بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری، پشتیبان دولت هستند.

وی با اشاره به نقش نیروهای مسلح در اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: از 17 کمیته ستاد اربعین، ستاد نیروهای مسلح در دو کمیته بهداشت و درمان و کمیته امداد و نجات هلال احمر، عضویت و مشارکت دارد.

حسینی گفت:سیاست و راهبردهای کمیته بهداشت و درمان اربعین برای نیروهای مسلح، اولویت دارد و بر اساس تدبیر مقام معظم رهبری، پشتیبان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین چالش مراسم اربعین، نبود مرکز کنترل ساماندهی امکانات است

بزرگترین چالش مراسم اربعین، نبود مرکز کنترل ساماندهی امکانات است