مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:552023-02-21سياسي

حفظ وحدت و مقابله با توطئه دشمن مسئله مهم جهان اسلام است


معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حفظ وحدت بین مسلمانان و مقابله با توطئه ها و نفوذ دشمن را مسئله مهم و قابل توجه جهان اسلام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم روشن ضمیر در جمع علمای اهل سنت پاکستان که برای بازدید از دانشگاه رضوی در این مجموعه علمی فرهنگی حضور یافته بودند، به معرفی دانشگاه و پیشینه آن و فعالیت ها و دستاوردهای آن پرداخت.

معاون پژوهش دانشگاه علوم اسلامی رضوی در ادامه به مسئله وحدت در بین مسلمین اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت و مقابله با توطئه ها و نفوذ دشمن مسئله امروز جهان اسلام است.

وی ایران و پاکستان را دو ملت نزدیک به هم با تعلقات خاص دانست و از مقاومت آنها در مقابل دشمنان سخن گفت و پاکستان را در مبارزه با استعمار و استکبار در شمار کشورهای پیشتاز خواند.

حجت الاسلام والمسلمین روشن ضمیر در پایان ضمن تقدیر از حضور علمای اهل سنت پاکستان در این مجموعه علمی فرهنگی منتسب به امام رضا (ع) و آرزوی توفیق در نشر معارف اسلام، کتاب ارزش های انسانی در سیره و سخن رضوی، تدوین دانشگاه علوم اسلامی رضوی به چهار زبان فرانسه، انگلیسی، عربی و فارسی را به آنها اهدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ وحدت و مقابله با توطئه دشمن مسئله مهم جهان اسلام است

حفظ وحدت و مقابله با توطئه دشمن مسئله مهم جهان اسلام است