مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-21سياسي

آیین نکوداشت قادر طهماسبی برگزار شد


آیین نکوداشت قادر طهماسبی، شاعر انقلابی با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از شاعران در کتابخانه قادر طهماسبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین نکوداشت قادر طهماسبی، شاعر انقلابی با حضور مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و جمعی از شاعران در کتابخانه قادر طهماسبی امروز ظهر برگزار شد.

علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران در ابتدای آیین نکودشت قادر طهماسبی اظهار کرد: نامگذاری کتابخانه عمومی قادر طهماسبی در دهه فجر به پیشنهاد دبیرکل صورت گرفته و این مراسم را امروز در اینجا برگزار کردیم تا اهالی شعر و ادبیات با این کتابخانه آشنا شوند، وگرنه ارزش فرید شعر انقلاب برگزاری آیینی در سالن های بزرگتر و باشکوه تری است.

  وی افزود: شاید در همه ادیان پیام ها به این شکل به مردم داده می شد اما بعد از رسالت حضرت محمد(ص) این امر جدی تر القا شد که دین را با گفتمان به انسان ها می آموزیم.

قرآن یعنی خواندنی و این معجزه پیامبر(ص) جاوید است.

  مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران با اشاره به استفاده شاعران از مفاهیم قرآنی تصریح کرد: ویژه ترین دیدار مقام معظم رهبری با شاعران است و شاعران القاءکننده مفاهیم دینی هستند و در تلاش هستند تا راه را به کسانی که راه را گم کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نکوداشت قادر طهماسبی برگزار شد

آیین نکوداشت قادر طهماسبی برگزار شد