مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-21فرهنگي

اتفاق نو در روایت زنِ سنتی؛ تمرکز بر اندیشه و گذر از نقش ها


روایت کتاب «خانه ای برای همه» در ظاهر بسیار روان و یکنواخت است اما بسیار شبیه الگوهای فاطمه واری است که در جستجوی ساختن آن ها هستیم.

- روایت کتاب خانه ای برای همه در ظاهر بسیار روان و یکنواخت است اما بسیار شبیه الگوهای فاطمه واری است که در جستجوی ساختن آن ها هستیم.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: کتاب خانه ای برای همه ؛ خاطرات شفاهی منصوره مقدسیان، از مبارزان انقلاب در مشهد است که به قلم مرضیه ذاکری و توسط انتشارات راه یار منتشر شده است.

مریم حنطه زاده فعال فرهنگی یادداشتی را با عنوان یک اتفاق نو در روایت زن سنتی؛ تمرکز بر اندیشه و گذر از نقش ها برای انتشار در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده و در آن نگاهی به این کتاب داشته است.

مشروح این یادداشت را در ادامه می خوانید: خانه ای که حوض زیبا و کوچکی و باغچه ای باصفا در حیاطش دارد، حسینیه ای که در همان همکف، هر هفته میزبان آشنا و غریبه و نیازمندان است، دری که همیشه به روی مددجویان و کودکان معلول محله باز است و اتاقی که برای کتابخانه اختصاص داده شده است و روی زمینش پر از سجاده است؛ چنان تصویر زیبا و آرامش بخشی دارد که می توان گفت همه را به تماشای خود مشغول خواهد کرد.

البته چنین خانه ای موضوع و جذابیت اصلی کتاب خانه ای برای همه نیست و فقط بستری برای روایت زندگی خانم منصوره مقدسیان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاق نو در روایت زنِ سنتی؛ تمرکز بر اندیشه و گذر از نقش ها

اتفاق نو در روایت زنِ سنتی؛ تمرکز بر اندیشه و گذر از نقش ها