مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-21سياسي

راه اندازی پویش«به کرمانشاه سفر کنید»/ ارزان و کم هزینه سفر کنید


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در راستای راه اندازی پویش«به کرمانشاه سفر کنید» تأسیسات گردشگری استان آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از راه اندازی پویش به کرمانشاه سفر کنید ، اظهار کرد: این پویش را از نمایشگاه گردشگری تهران استارت زدیم و قرار است از طریق فضای مجازی و رسانه ها در راستای تشویق مردم برای سفر به استان، این پویش پررنگ تر شود.

وی در توضیح تمهیدات اندیشیده شده در راستای این پویش، گفت: باید با داشتن تأسیسات گردشگری مناسب آمادگی لازم را برای میزبانی از مسافران نوروزی داشته باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا نظارت ها از طریق ادارت مرتبط همچون بهداشت و اداره اماکن به صورت جدی از تأسیسات گردشگری استان آغاز شده است.

وی، از فراهم شدن سفرهای ارزان قیمت برای مسافران خبر داد و افزود: خانه های مسافر با قیمت پایین برای مسافران به استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش«به کرمانشاه سفر کنید»/ ارزان و کم هزینه سفر کنید

راه اندازی پویش«به کرمانشاه سفر کنید»/ ارزان و کم هزینه سفر کنید