موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-21اقتصادي

فعالیت 200 دستگاه وانت بار میوه فروش در ساوه/ کلاف سردرگم ساماندهی وانت بارها


معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: حدود 200 دستگاه وانت بار میوه فروش در این شهر فعالیت دارند که اغلب از شهرهای دیگر به ساوه مراجعه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، توقف وانت بارها در اطراف خیابان ها و معابر شهرستان ساوه مدت ها است علاوه بر برهم ریختگی چهره شهری، صنوف مختلف این شهر را کلافه کرده است.

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در این رابطه می گوید: حدود 200 دستگاه وانت بار میوه فروش در این شهر فعالیت دارند که اغلب از شهرهای دیگر به ساوه مراجعه می کنند.

محسن مددی اظهار کرد: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سطح معابر عمومی به ویژه در ورودی و خروجی شهر از  دغدغه هایی است که شهروندان سالهاست با آن مواجه هستند.

 وی ادامه داد: فروشندگان سیار وانت بارها، بدون کسب مجوز با ایجاد سدمعبر در کنار خیابان باعث ایجاد ترافیک شهری شده اند و این عمل باعث به هم ریختگی فضای شهری و مزاحمت برای شهروندان نیز شده است.

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه با بیان اینکه افزایش تعداد دستفروشان و وانت بارهای فروشنده  سیار بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد: در چند ماه منتهی به پایان سال علی رغم تلاش ها و اقدامات جدی که در همین زمینه صورت می گیرد، با افزایش  چند برابری وانت بارها و ایجاد اختلال در عبور و مرور در خیابان های پرتردد شهر برای شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 200 دستگاه وانت بار میوه فروش در ساوه/ کلاف سردرگم ساماندهی وانت بارها

فعالیت 200 دستگاه وانت بار میوه فروش در ساوه/ کلاف سردرگم ساماندهی وانت بارها