مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-21سياسي

فراخوان نشریه دانشجویی «خـرد» منتشر شد


انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه تهران، برای انتشار شماره ششم گاهنامه «خرد» با محوریت مدیریت بحران، پذیرای مقالات و آثار دانشجویان در قالب محورهای اعلامی است.

- انجمن علمی دانشجویی علوم سیاسی دانشگاه تهران، برای انتشار شماره ششم گاهنامه خرد با محوریت مدیریت بحران، پذیرای مقالات و آثار دانشجویان در قالب محورهای اعلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، چیستی بحران ، مدیریت بحران های اقتصادی، مثلا بحران نظام بانکی یا کاهش ارزش پول ملی ، مدیریت بلایای طبیعی مانند زلزله، خشکسالی یا آلودگی منابع ، مدیریت بحران های اجتماعی مثل پیری جمعیت ، مقایسه سیاست های مدیریت بحران در کشورها و مناطق ، معرفی اندیشمندان سیاسی و اجتماعی و آثار آنان و خلاصه، نقد یا معرفی کتاب و مقاله و ترجمه مقالات از جمله موضوعات و محورهای یاد شده برای ارسال مقاله است.

همچنین موضوعات آزاد نیز پذیرفته می شود و با توجه به نزدیک بودن عید نوروز، پذیرای متون علمی درخصوص نوروز (بحث های تاریخی، فرهنگی، مربوط به روابط بین الملل و غیره) است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب فایل ورد 1600 کلمه ای، حاوی نام و نام خانوادگی، مقطع و رشتهٔ تحصیلی خود تا پیش از چهارشنبه 17 اسفندماه به Sohrabpourz@ در تلگرام یا utpsaa@gmail.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان نشریه دانشجویی «خـرد» منتشر شد

فراخوان نشریه دانشجویی «خـرد» منتشر شد