مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:052023-02-21بين الملل

سیگنال جاه طلبی هسته ای سئول


رهبر حزب محافظه کار حاکم کره جنوبی موسوم به حزب قدرت مردم پیشنهاد کرد این کشور چنانچه استراتژی های موجود برای کاستن از تهدیدهای پیونگ یانگ همچنان ناکارآمد باشند، - رهبر حزب محافظه کار حاکم کره جنوبی موسوم به حزب "قدرت مردم" پیشنهاد کرد این کشور چنانچه استراتژی های موجود برای کاستن از تهدیدهای پیونگ یانگ همچنان ناکارآمد باشند، به طور جدی توسعه سلاح های هسته ای را بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، تنش ها در شبه جزیره کره از زمانی که کره شمالی آزمایش موشک بالستیک را بعد از مدتها برای اولین بار از اول ژانویه از سر گرفت، تشدید شد.

این اتفاق بعد از آن رخ داد که پیونگ یانگ در سال 2022 در زمینه پرتابهای موشکی یک رکورد ثبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، چانگ جین سوک، رهبر حزب محافظه کار قدرت مردم کره جنوبی با اشاره به احتمال ناکارآمدی سامانه حمله اول کشورش موسوم به سامانه زنجیره کشتن اظهار کرد: ما باید به طور جدی توسعه توانمندی های هسته ای خود را در صورت ناکافی بودن چنین پاسخی در نظر بگیریم.

پروتکل نظامی زنجیره کشتن به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر تهدیدات هسته ای کره شمالی طراحی شده و شامل حملات پیشگیرانه علیه انبارهای موشکهای هسته ای و رهبران ارشد پیونگ یانگ در صورت شناسایی یک پرتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیگنال جاه طلبی هسته ای سئول

سیگنال جاه طلبی هسته ای سئول