مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 10:002023-02-21سياسي

طرح آبرسانی به دهستان جفال شادگان بزودی به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی دهستان جفال به عنوان یکی از پروژه های آبرسانی فعال در این شهرستان گفت: آبرسانی به دیگر روستاهای شادگان با سرعت در حال اجرا است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی دهستان جفال به عنوان یکی از پروژه های آبرسانی فعال در این شهرستان گفت: آبرسانی به دیگر روستاهای شادگان با سرعت در حال اجرا است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت اجرایی پروژه های آبرسانی در شادگان اظهار کرد: عملیات باقی مانده پروژه آبرسانی دهستان جفال به صورت ضربتی طی سه ماه اجرا شد و در مرحله تکمیلی و تست نهایی خط است و بزودی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این پروژه با اجرای 34 کیلومتر خط انتقال فرعی و اصلی در بازه زمانی 90 روزه تکمیل شده است و با وارد مدار شدن این پروژه بیش از 30 هزار نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی و پایدار بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در انتهای خروجی این پروژه به دلیل عدم تکمیل طرح از سال های قبل گلایه مندی بین مردم ایجاد شده بود و مانع تکمیل این پروژه شده بودند اما اکنون مشکل حل شده و با حضور مردم طرح تکمیلی پروژه جفال آغاز و تا فردا متصل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آبرسانی به دهستان جفال شادگان بزودی به بهره برداری می رسد

طرح آبرسانی به دهستان جفال شادگان بزودی به بهره برداری می رسد