مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:572023-02-21اجتماعي

پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از الزامات تحقق زیست مؤمنانه است


پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از الزامات تحقق زیست مؤمنانه در قالب توسعه ی پایدار به شمار می رود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز، گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از الزامات تحقق زیست مؤمنانه در قالب توسعه ی پایدار به شمار می رود.

دکتر صفر نصراله زاده، سه شنبه دوم اسفندماه، در آیین افتتاح نمایشگاه سلامت روان تلنگر در دانشگاه تبریز، افزود: تبیین خطرات و اثرات موضوعاتی چون اعتیاد به مواد مخدر و سایر موضوعات اجتماعی که جامعه را به خطر می اندازد، جزو محورهای این نمایشگاه محسوب می شود.

وی با تقدیر از عوامل برگزار کننده ی این نمایشگاه، اظهار کرد: توجه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تبیین راهکارهای لازم در این خصوص کار بسیار ارزشمندی است که در این نمایشگاه شاهد انجام این امر مهم و ضروری هستیم.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز نیز در تشریح اهداف برگزاری نمایشگاه سلامت روان تلنگر 6، گفت: ارتقاء سطح آگاهی و آشنایی دانشجویان با خطرات و راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی مهم ترین هدف ما از برگزاری این نمایشگاه است.

حجت الاسلام احمد حمیدی ادامه داد: سازمان ها، ادارات، ارگان ها و نهادهای مختلفی در این نمایشگاه حضور دارند که هرکدام توانایی ها و فعالیت های خود را در خصوص کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به نمایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از الزامات تحقق زیست مؤمنانه است

پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از الزامات تحقق زیست مؤمنانه است