مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-21پزشكي

مراقب تبلیغات اعتیادآور ماهواره ای باشید/ به نام لاغری به دام شیشه!


سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی گلستان از مردم خواست مراقب تبلیغات فریبنده ماهواره ای در خصوص قرص های لاغری باشند و گفت: - مراقب تبلیغات اعتیادآور ماهواره ای باشید/ به نام لاغری به دام شیشه! ایسنا/گلستان سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی گلستان از مردم خواست مراقب تبلیغات فریبنده ماهواره ای در خصوص قرص های لاغری باشند و گفت: اگرچه این قرص ها با کاهش اشتها موجب لاغری در افراد می شود اما حاوی ماده مخدر شیشه است.

دکتر دانیال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به عوارض استفاده از داروهای روانگردان و محرک ها اظهار کرد: از آنجایی که در حوزه داروهای روانگردان، توهم زا و محرک تجارت سودآوری وجود دارد هر روزه شاهد کشف و تولید جدید آنها در دنیا هستیم.

وی با بیان اینکه محرک ها موجب افزایش سرخوشی و انرژی می شوند، افزود: موادی مانند شیشه، قرص های اکستازی و امثال آن موجب کاهش اشتها و افزایش سرخوشی در فرد مصرف کننده می شود که در کوتاه مدت تحریک مصرف را در فرد به دنبال دارد.

سرپرست اداره نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و داروی گلستان، افزایش تپش قلب، افزایش مدت بیداری، کاهش اشتها و سوءتغذیه را از عوارض کوتاه مدت قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب تبلیغات اعتیادآور ماهواره ای باشید/ به نام لاغری به دام شیشه!

مراقب تبلیغات اعتیادآور ماهواره ای باشید/ به نام لاغری به دام شیشه!