مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:352023-02-21ورزشي

علیزاده: در خانه کشتی هیچ چیز کم نداریم/ قول مدال المپیک را به همشهریانم می دهم


فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ناصر علیزاده کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی به رقابت های جهانی سال پیش در صربستان اشاره کرد و افزود: پس از این رقابت ها دو جراحی سنگین انجام دادم و سه ماه از تشک کشتی دور بودم.

وی ادامه داد: پس از عمل های جراحی برای اولین بار در فینال لیگ برتر به همراه مربی سازنده خود آقای عادل بالی تبار شرکت کردم و موفق شدم دو کشتی بگیرم و هر دو کشتی را با پیروزی پشت سر بگذارم.

علیزاده افزود: استارت کار در اردوهای تیم ملی برای رقابت های رنکینگ کرواسی بود و خدا را شکر با تلاش کادر فنی اردوهای منظمی را پشت سرگذاشتیم و با آمادگی 50 درصدی در این رقابت ها حاضر شدیم و خوشبختانه کشتی های خوبی گرفتم اما در فینال با اشتباهات فردی خودم مغلوب حریف شدم و به مدال نقره رسیدم.

این کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: در حال حاضر نیز در اردو هستیم که پس از آن نیز دو مرحله اردو داریم و خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا که قرار است اوایل فروردین ماه سال آینده برگزار شود آماده می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده: در خانه کشتی هیچ چیز کم نداریم/ قول مدال المپیک را به همشهریانم می دهم

علیزاده: در خانه کشتی هیچ چیز کم نداریم/ قول مدال المپیک را به همشهریانم می دهم