مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:322023-02-21ورزشي

نکونام باید افتخارآفرینی برای فوتبال ایران را ادامه دهد


یک پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که نکونام باید بماند و تمام تمرکزش روی بازی بعدی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد، گفت: او باید بماند تا افتخارآفرینی فولاد در ادامه مسیر برای فوتبال ایران تکمیل شود.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که نکونام باید بماند و تمام تمرکزش روی بازی بعدی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد، گفت: او باید بماند تا افتخارآفرینی فولاد در ادامه مسیر برای فوتبال ایران تکمیل شود.

مجید باقری نیا در گفت وگو با ایسنا در ابتدا در واکنش به استعفای جواد نکونام، اظهار کرد: نکونام از زمانی که به فوتبال خوزستان آمد از مربی حرفه ای صحبت کرده است اما تعجب کردم که چرا او بعد از پیروزی فولاد و در حالی که باید دو روز دیگر در یک چهارم نهایی به میدان برود، حرف از استعفا زد و انتظار چنین رفتاری از این مربی حرفه ای نیست.

وی در پاسخ به این سؤال که چقدر حواشی اخیر باعث تصمیم نکونام به استعفا شد که البته بعد هم با این استعفا مخالفت شد؟ گفت: امروز شغل مربیگری معلوم است اما فردای آن مشخص نیست و به نظر من یک مربی تا زمانی که شاغل است باید بدون توجه به هر گونه حواشی به کار خود ادامه دهد.

حتی گفته می شود که پیش از این مدیران فولاد تصمیم به اخراج نکونام گرفته بودند اما آیا مدیران فولادی که بالغ و عاقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکونام باید افتخارآفرینی برای فوتبال ایران را ادامه دهد

نکونام باید افتخارآفرینی برای فوتبال ایران را ادامه دهد