مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-21اقتصادي

طرح نظارتی نوروز در چهارمحال و بختیاری با فعالیت 80 اکیپ بازرسی آغاز شد


معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با فعالیت 80 اکیپ بازرسی در استان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه 1402 در سه مرحله ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری غلامرضا قائدامینی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز در استان آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه 1402 در سه مرحله ادامه دارد.

معاون بازرسی، نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح در سه مرحله اجرایی شده است که در مرحله نخست نظارت بر خدمات فنی اصناف، قالیشویی ها، رستوران ها، آرایشگاه ها، بنگاه های اتومبیل، آپاراتی ها، دفاتر مسافرتی، شرکت های حمل و نقل مسافر برون شهری و مجموعه های بین راهی تشدید می شود.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم این نظارت ها بر واحدهای صنفی عرضه کننده کیف، کفش و منسوجات است و در مرحله سوم نظارت بر لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی است.

قائدامینی با بیان اینکه 80 اکیپ بازرسی در این ایام نظارت مستمر بر فعالیت اصناف دارند، تصریح کرد: طرح های ضربتی نظارتی با هدف ایجاد بستر لازم جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان اجرا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی نوروز در چهارمحال و بختیاری با فعالیت 80 اکیپ بازرسی آغاز شد

طرح نظارتی نوروز در چهارمحال و بختیاری با فعالیت 80 اکیپ بازرسی آغاز شد