مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:502023-02-21فرهنگي

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر مددجویان زندان های سمنان+ عکس


مدیرکل زندان های استان سمنان از برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر مددجویان زندان های این استان خبر داد و گفت: این جشنواره در راستای شادی و نشاط اجتماعی و اصلاح و تربیت زندانیان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره تئاتر مددجویان زندانی استان سمنان با همکاری حوزه هنری استان و مؤسسه هنرهای نمایشی با رقابت گروه های نمایشی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط و به دنبال آن گسترش فعالیت های اصلاحی و تربیتی در زندانیان بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: زمانی که مردم از نشاط اجتماعی برخوردار باشند و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا کند، به موازات آن آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیرکل زندان های استان سمنان با اشاره به اینکه ایجاد انگیزه برای سیر پیشرفت اصلاحی در زندانیان از اولویت های سازمانی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در همین راستا و برای ایجاد نشاط اجتماعی و با توجه به ضرورت کارکرد برنامه های نمایشی، نخستین جشنواره تئاتر مددجویان زندانی در استان سمنان برگزار شده است.

کهربایی از مشارکت گسترده زندانیان در این جشنواره خبر داد و بیان کرد: بیش از 50 مددجوی زندانی با حضور در این جشنواره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر مددجویان زندان های سمنان+ عکس

برگزاری نخستین جشنواره تئاتر مددجویان زندان های سمنان+ عکس