مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:452023-02-21سياسي

رزومه کاری 3 نفر از کاندیداب تصدی شهرداری رشت بررسی شد


رزومه کاری سه نفر از کاندیدای تصدی شهرداری رشت بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر دوشنبه در دومین جلسه از بررسی رزومه کاندیدای تصدی جایگاه شهردار رشت به عدم حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت اشاره کرد و گفت: بر همین اساس تمامی صحبت های کاندیدا ضبط شده تا حقی از فردی تضییع نشود.

برای دستیابی به مدیریت جامع شهری باید برنامه ریزی صورت داد محمدرضا خانی یک از کاندیدای تصدی شهرداری رشت در این جلسه به ارائه برنامه ها و رزومه خود پرداخت و افزود: برای دستیابی به مدیریت جامع شهری باید برنامه ریزی صورت داد.

وی که اکنون در جایگاه شهردار منطقه یک قم فعالیت می کند، ادامه داد: بنده از همان ابتدا که استیضاح شهردار رشت انجام شد رزومه ام را به رشت ارسال کردم.

داوطلب تصدی جایگاه شهرداری رشت با اشاره به اینکه باید در ابتدا وضعیت موجود را شناسایی کرده و ببینیم که جایگاه شهر بر اساس استانداردهای موجود و روز دنیا در کجا قرار دارد، گفت: برای تحقق این امر باید در ابتدا اطلاعات لازم را در اختیار داشته و پس از شناسایی وضع موجود آسیب شناسی و علت ضعف ها را پیدا کنیم.

خلأ قانونی در مدیریت جامع شهری مشکلات فراوانی را ایجاد می کند رضا کاسی دومین کاندیدای تصدی شهرداری رشت نیز در این جلسه اظهار کرد: بنده سال های فراوانی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزومه کاری 3 نفر از کاندیداب تصدی شهرداری رشت بررسی شد

رزومه کاری 3 نفر از کاندیداب تصدی شهرداری رشت بررسی شد