مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:402023-02-21سياسي

وزیر ارتباطات: سال گذشته 6 پرتاب فضایی موفق داشتیم


در یکسال اخیر با همت رییس جمهور، شورای عالی فضایی احیاء شد و ما در یک سال گذشته 6 پرتاب داشتیم که در تاریخ فضایی کشور بی سابقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما،  عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درنهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت گفت: یک اتفاق بزرگی که امسال رخ داد، آرزویی که شاید در یک و دو دهه گذشته، وجود داشت.

به معنای واقعی کلمه پنجره خدمات دولت راه اندازی شد تا زمانی که مردم مراجعه می کنند به تمام خدمات دولت دسترسی داشته باشند.

قدم اول این کار در سال 1401 برداشته شد.

وی ادامه داد: در قانون بودجه این موضوع تبدیل به تکلیف دستگاه ها شد و با همکاری خوبی که دستگاه ها داشتند حدود 93 درصد دستگاه های مشمول به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند و اکنون نزدیک به 3 هزار خدمات دولتی از طریق این پنجره ارائه می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در حوزه صنعت فضایی که جزو حوزه های کاری وزارت ارتباطات است در یکسال اخیر با همت رییس جمهور، شورای عالی فضایی احیا شد و دو جلسه نیز تشکیل داده اند، ما در در یک سال گذشت 6 پرتاب داشتیم که در تاریخ فضایی کشور بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: سال گذشته 6 پرتاب فضایی موفق داشتیم

وزیر ارتباطات: سال گذشته 6 پرتاب فضایی موفق داشتیم