مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:302023-02-21اجتماعي

درآمدهای پایدار هلال احمر آذربایجان شرقی 3 برابر شده است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: با اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر درآمدهای پایدار هلال احمر آذربایجان شرقی سه برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید منجم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هلال احمر به عنوان جمعیتی پویا، مردمی و داوطلب محور و نهادی غیردولتی در داخل و خارج از کشور در قالب دفاتر صلیب سرخ فعالیت می کند و در یک سال گذشته کارهایی به صورت شبکه ای و هماهنگ در کل هلال احمر استان انجام شده به.

گونه ای که به 85 درصد اهداف از پیش تعیین شده کوتاه مدت رسیده ایم.

وی، موضوع امداد و نجات را مهم ترین دغدغه و اولویت مجموعه هلال احمر دانست و افزود: بر همین اساس پوشش همه ظرفیت های این حوزه در تعامل با مردم و دستگاه ها مد نظر بوده و ذخیره سازی انبارهای هلال احمر به عنوان منابعی استراتژیک در این یک سال در تمام اقلام زیستی و امدادی روندی کاملاً رو به رشد داشته و از غنی ترین استان ها به لحاظ انبار اقلام امدادی هستیم.

مدیرعامل هلال احمر استان تصریح کرد: در حوزه تجهیزاتی نیز هر چند پیش تر با کمبودهای و خلاءهای بساری روبه رو بودیم اما اکنون خودروی سخت گذر آرگو از یک دستگاه به سه دستگاه رسیده و تیم سگ های زنده یاب هلال احمر نیز سه برابر شده و در این دو بخش استان برتر کشور هستیم و در خودروهای امدادی نیز همه تجهیزات فعال بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای پایدار هلال احمر آذربایجان شرقی 3 برابر شده است

درآمدهای پایدار هلال احمر آذربایجان شرقی 3 برابر شده است