مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:152023-02-21بين الملل

کنست یک گام دیگر به اصلاحات جنجالی سیستم قضایی نزدیک شد


پارلمان رژیم صهیونیستی دوشنبه گامی دیگر در جهت اصلاحات جنجالی در سیستم قضایی این رژیم برداشت؛ اصلاحاتی که دولت راست گرا و تندروی بنیامین نتانیاهو تصویب کرده؛ - پارلمان رژیم صهیونیستی دوشنبه گامی دیگر در جهت اصلاحات جنجالی در سیستم قضایی این رژیم برداشت؛ اصلاحاتی که دولت راست گرا و تندروی بنیامین نتانیاهو تصویب کرده؛ اما اعتراضاتی گسترده به همراه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در ساعات پایانی روز دوشنبه قانون اصلاح اختیارات دادگاه عالی را در شور اولیه با اکثریت 63 رای در مقابل 47 رای تصویب کرد.

همچنین قانون اصلاح ترکیب کمیته تعیین قضات را در بررسی اولیه با همان میزان رای تصویب کرد به طوریکه اکثریت ترکیب این کمیته را نمایندگان دولت تشکیل می دهند.

دولت کنونی رژیم صهیونیستی در تلاش برای تصویب قوانینی در زمینه تعیین وزیران دولت بدون اعمال قدرت دادگاه در نقض چنین تصمیماتی است؛ (اتفاقی که سه هفته پیش در مورد انفصال اریه درعی از دولت رخ داد) دولت تلاش دارد قانونی معروف به قانون فرانسوی را تصویب کند که به نخست وزیر مصونیت در هر محاکمه ای را تا زمانی که این پست را در اختیار دارد، می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنست یک گام دیگر به اصلاحات جنجالی سیستم قضایی نزدیک شد

کنست یک گام دیگر به اصلاحات جنجالی سیستم قضایی نزدیک شد