مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 08:052023-02-21اقتصادي

نابودی ذخایر دریایی با صید ترال/ جلوی شخم زدن خلیج فارس را بگیرید


«ترال» از شیوه های صید کف روب دریا است و باعث نابودی ذخایر آبزیان می شود که باید نسبت به کنترل و ممنوعیت این روش و دیگر شیوه های مخرب اقدم شود.

- بوشهر- ترال از شیوه های صید کف روب دریا است و باعث نابودی ذخایر آبزیان می شود که باید نسبت به کنترل و ممنوعیت این روش و دیگر شیوه های مخرب اقدم شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: صید و صیادی یکی از مشاغل قدیمی در استان بوشهر بوده که مردم این دیار از دیرباز به این شغل مشغول بوده اند و هنوز هم افراد بسیاری زیادی در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند.

آبزیان دریایی با آسیب ها و چالش های فراوانی روبرو است که یکی از آنها استفاده از شیوه های صید کف روب است؛ البته آلودگی های دریایی، ورود شناورهای بزرگ نفت کش، نشت نفت از لوله های انتقال و شناورها و.

از دیگر تهدیدهای آبزیان دریایی است.

یکی از مهمترین چالش ها در نابودی ذخایر دریایی استفاده از شیوه های صید ترال است که وعده های مسئولان برای مقابله با این شیوه صید محقق نشده است و این شیوه همچنان نابودی ذخایر دریایی را در پی داشته است.

ممنوعیت قانونی صید ترال هم نتوانست جلوی تخریب بستر زنده خلیج فارس را بگیرد؛ دو سال پیش بود که صید ترال در خلیج فارس به مدت دو سال ممنوع شد اما شواهد نشان می دهد که همچنان شناورهای متخلف در حال جارو کردن بستر زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی ذخایر دریایی با صید ترال/ جلوی شخم زدن خلیج فارس را بگیرید

نابودی ذخایر دریایی با صید ترال/ جلوی شخم زدن خلیج فارس را بگیرید