مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 07:452023-02-21اقتصادي

ارجاع 1081 تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی قزوین


معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از بررسی چهار هزار و 908 مورد شکایت مردمی مربوط به سامانه 124 در حوزه کالاهای اساسی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید رحمانی از بررسی چهار هزار و 908 مورد شکایت مردمی مربوط به سامانه 124 در حوزه کالاهای اساسی استان قزوین خبر داد و گفت: این تعداد شکایت مردمی از ابتدای سال جاری تاکنون در سامانه 124 ثبت شده است.

وی افزود: از این تعداد شکایت مردمی پس از بازرسی و پیگیری موضوع یک هزار و 81 تخلف صنفی محرز شده و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه در این مدت یک هزار و 47 تخلف صنفی منجر به صدور جریمه از مراجع قضایی شده است، اعلام کرد: 694 واحد نانوایی و 353 واحد صنفی در این آرا مشمول پرداخت جریمه شده اند.

این مسئول بیان کرد: درحال حاضر 23 پرونده در انتظار صدور احکام قضایی و 11 پرونده تخلف صنفی نیز درحال ارسال به تعزیرات حکومتی است.

 رحمانی خاطرنشان کرد: کم فروشی، گران فروشی، درج نکردن قیمت، فقدان رعایت مسائل بهداشتی، انجام ندادن تکالیف صنفی، عرضه خارج از شبکه، فقدان پروانه کسب، نبود فاکتور خرید و رعایت نکردن ساعات کاری و احتکار از عمده تخلفاتی است که با کمک شهروندان و ثبت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 1081 تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی قزوین

ارجاع 1081 تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی قزوین