مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 07:352023-02-21سياسي

اجرای گردشگری هوشمند در مازندران/ سفرهای نوروزی در مازندران آغاز شد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه بخشی از مسافرت های نوروزی اکنون درحال انجام است، گفت: - مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به پیگیری بحث گردشگری هوشمند در نوروز 1402 در استان، اظهار کرد: تمامی دستگاه های عضو ستاد تسهیلات سفر آمادگی خود را اعلام کردند و انشاءالله بحث گردشگری هوشمند کلید خواهد خورد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها در این زمینه درحال انجام است، افزود: این مهم جز مصوبات ستاد تسهیلات سفر است که باید مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه طی تعطیلات اخیر اکثر هتل های استان پر از مسافر بودند، تصریح کرد: بخشی از مسافرت های نوروزی الان دارد، انجام می شود.

حسنی ادامه داد: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروزی محدودیت هایی را به وجود می آورد ولی با این وجود بحث تعطیلات نوروزی جایگاه خاص خود را دارد و اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه ستاد سفر استان همانند سال های گذشته برای کل ایام نوروز درحال برنامه ریزی است، گفت: برنامه ریزی ها برای تعطیلات نوروزی از 20 اسفند تا 15 فروردین است که باتوجه به مقار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گردشگری هوشمند در مازندران/ سفرهای نوروزی در مازندران آغاز شد

اجرای گردشگری هوشمند در مازندران/ سفرهای نوروزی در مازندران آغاز شد