مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 02:152023-02-20بين الملل

شورای امنیت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد


شورای امنیت سازمان ملل متحد نگرانی خود را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد و آن را مانعی بر سر «صلح» برشمرد.

- شورای امنیت سازمان ملل متحد نگرانی خود را نسبت به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز کرد و آن را مانعی بر سر صلح برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، شورای امنیت سازمان ملل متحد تلاش رژیم صهیونیستی برای قانونی کردن احداث 9 شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری اشغالی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از سوی 15 عضو خود احداث این شهرک ها را مانعی بر سر صلح دانست و افزود که تداوم شهرک سازی های رژیم صهیونیستی راهکار دو دولتی برای حل نزاع بین فلسطینی ها و اسراییلی ها را در معرض خطر قرار می دهد.

شورای امنیت سازمان ملل متحد همچنین مخالفت خود را با تمام اقدامات یکجانبه از جمله احداث و توسعه شهرک های صهیونیست نشین، مصادره اراضی فلسطینی ها، قانونی جلوه دادن شهرک ها و تخریب خانه های فلسطینی ها و کوچاندن آنها اعلام کرد.

شورای امنیت در عین حال نگرانی عمیق خود را نسبت به اعلام رژیم صهیونیستی مبنی بر قانونی بودن 9 شهرک صهیونیست نشین مذکور و احداث واحدهای مسکونی جدید در شهرک های موجود ابراز نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد

شورای امنیت از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد