مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 01:562023-02-20ورزشي

مدیرعامل جدید رفتنی شد/ اعلان وضعیت قرمز در باشگاه پاس همدان


مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان پس از مدت کوتاهی حضور در این باشگاه رفتنی شد و اکنون پاس همدان در وضعیتی بحرانی و خطرناک قرار گرفته است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان پس از مدت کوتاهی حضور در این باشگاه رفتنی شد و اکنون پاس همدان در وضعیتی بحرانی و خطرناک قرار گرفته است.

مدت زیادی از حضور حمیدرضا عابری منصور به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان نگذشته است و حتی قراردادی با وی طی این مدت امضاء نشده بود که وی امشب در گفت وگو با ایسنا خروجش از باشگاه را تایید کرد.

حمیدرضا عابری منصور در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام اینکه طی همین روزهای اخیر و پس از ورود مجدد به باشگاه افزون بر 500 میلیون تومان برای باشگاه پاس همدان هزینه کرده ام، اظهار کرد: باور کردنی نیست که هیچ توجهی به سرمایه گذار باشگاه از سوی مسئولان ارشد و مسئولان ورزش صورت نمی گیرد.

وی افزود: دیگر تمایلی به حضور در باشگاه ندارم و بهتر است آقایان به دنبال گزینه دیگری باشند.

عابری منصور تصریح کرد: انتظارات و شروط آنچنانی برای باشگاه نداشتم، تنها به دنبال این بوده ام که از طریق بودجه عمرانی ورزش هزینه هایی که صرف دفتر و محل اقامتی باشگاه شده، پرداخت شود تا خودم مجدداً از این سرمایه برای باشگاه استفاده کنم و به دنبال سود خودم نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید رفتنی شد/ اعلان وضعیت قرمز در باشگاه پاس همدان

مدیرعامل جدید رفتنی شد/ اعلان وضعیت قرمز در باشگاه پاس همدان