مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 01:552023-02-20بين الملل

اکتفای شورای امنیت به صدور بیانیه علیه شهرک سازی صهیونیست ها


اکتفای شورای امنیت به صدور بیانیه علیه شهرک سازی صهیونیست ها - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از ماه ها انتقادات جهانی از شهرک سازی های بی رویه رژیم موقت صهیونیستی در کرانه باختری و اراضی خصوصی فلسطینیان و همچنین تخریب منازل آنها به بهانه های واهی، شورای امنیت سازمان ملل فقط به صدور بیانیه ای در این زمینه اکتفا کرد.

اعضای شورای امنیت شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای رسمی، برنامه های رژیم تل آویو برای گسترش شهرک های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی را فقط تقبیح کردند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، این اقدام شورای امنیت، بیانیه ریاستی آن بود که برای تصویب شدن به موافقت تمام 15 عضو شورای امنیت نیاز داشت و بدون وتوی آمریکا بعد از 6 سال علیه تل آویو تصویب شد.

در این بیانیه ریاستی شورای امنیت آمده است: تاکید می شود که تداوم فعالیت های شهرک سازی اسراییل، به شکلی خطرناک حیات راهکار دو دولتی بر مبنای مرزهای 1967 را به خطر می اندازد.

شورای امنیت، نگرانی و ناخرسندی عمیق خود از بیانیه اسراییل در تاریخ 12 فوریه را اعلام می کند .

این در حالی است که به گفته رویترز، پیش نویس این بیانیه که توسط امارات عربی متحده پیشنهاد شده بود، شامل بندی مبنی بر لزوم توقف کامل و فوری تمام فعالیت های شهرک سازی اسراییل در اراضی اشغالی فلسطینی ها بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکتفای شورای امنیت به صدور بیانیه علیه شهرک سازی صهیونیست ها

اکتفای شورای امنیت به صدور بیانیه علیه شهرک سازی صهیونیست ها