مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 00:352023-02-20فناوري

اجرای فیبرنوری برای مشتریان کلان و خانگی استراتژی مخابرات کردستان است


اجرای پروژه و کابل کشی فیبرنوری در نقاط مختلف استان برای مشتریان خانگی و کلان بر اساس استاندارد، از استراتژی های مخابرات منطقه در راستای توسعه پایدار ارتباطات و گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

- آزاد حکمت در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اجرای پروژه و کابل کشی فیبرنوری در نقاط مختلف برای مشتریان خانگی و کلان بر اساس استاندارد، از استراتژی های منطقه در راستای توسعه پایدار ارتباطات و گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه یادآور شد: توسعه رو به تزاید ارتباطات و فناوری های جدید ارتباطی زمینه ای فراهم کرده که تمایل مشتریان به استفاده از بستر فیبر نوری به دلیل مزایای منطبق با فناوری های روز بیشتر شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام این مهم که ارائه زودهنگام و مناسب خدمات از سوی نهادها، ادارات و سازمان ها به مردم یکی از مسئولیت های خطیر مدیران است افزود: مخابرات منطقه کردستان به منظور تحقق این مهم  نسبت به ایجاد زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی در تمام نقاط به ویژه محدوده ادارات و سازمان ها اقدامات مثمرثمری انجام داده است.

وی همچنین تحقق برنامه های هوشمندسازی، توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک را از دیگر اهداف اجرای این پروژه دانست و گفت: این طرح دسترسی سریع به شبکه سراس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فیبرنوری برای مشتریان کلان و خانگی استراتژی مخابرات کردستان است

اجرای فیبرنوری برای مشتریان کلان و خانگی استراتژی مخابرات کردستان است