مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 00:162023-02-20سياسي

سپاه تا عبور از شرایط بحران در کنار مردم درگیر برف خواهد بود


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، از نخستین ساعات ایجاد مشکلات ناشی از بارش های سنگین و کم سابقه برف در مناطقی از استان های چهارمحال و بختیاری و اصفهان، بخشی از توانمندی و امکانات مهندسی نیروی زمینی سپاه برای امداد رسانی و خدمت به مردم بسیج شده است.

این ظرفیت و توانمندی در قالب نیروهای فنی و امدادی از گروه مهندسی رزمی 40 صاحب الزمان(عج)، لشکر8 نجف و 19فجر و همچنین، گروه جهادی شهید صیاد شیرازی در دو بخش نیروی انسانی و همچنین ادوات و تجهیزات فنی و مهندسی در عملیات امدادی مشارکت دارند.

کوروش بیگی فرمانده گروه مهندسی رزمی 40صاحب الزمان(عج) در بازدید از منطقه برف گیر کوهرنگ اظهار کرد: علاوه بر اعزام 10 دستگاه ماشین آلات سنگین مهندسی و راهداری به مناطقی از شهرستان کوهرنگ و گردنه کلوسه در بخش موگویی چهارمحال و بختیاری و فریدونشهر اصفهان، بخشی از عملیات رساندن مواد غذایی مورد نیاز در روستاهای گرفتار آمده در برف نیز با محوریت گروه مهندسی رزمی 40 صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه در حال اجرا است.

وی افزود: این ظرفیت و توانمندی در قالب نیروهای فنی و امدادی از گروه مهندسی رزمی 40 صاحب الزمان(عج)، لشکر8 نجف، 19فجر و همچنین گروه جهادی شهید صیاد شیرازی در دو بخش نیروی انسانی و همچنین ادوات و تجهیزات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه تا عبور از شرایط بحران در کنار مردم درگیر برف خواهد بود

سپاه تا عبور از شرایط بحران در کنار مردم درگیر برف خواهد بود