مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 23:402023-02-20اقتصادي

تولید صادرات محور 42 واحد دانش بنیان در اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 42 واحد تولیدی دانش بنیان با تلفیقی از علم و اقتصاد در عرصه تولید صادرات محور در استان اردبیل تلاشی مضاعف انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحمایت و پشتیبانی از واحدهای دانش بنیان و تولیدات صادرات محور آنها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: عصر حاضر که عصر انفجار اطلاعات، فناوری ها و نوآوری های جدید است در کنار تلاش و مجاهدت شبانه روزی در سنگر تولید باید تلفیقی از علم، مهارت و نوآوری را به کار گیریم تا محصولات استاندارد، کیفی و نوآور وارد عرصه بازار کنیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ضرورت حضور جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را در این عرصه با نوآوری های جدید یادآور شد و گفت: اکثر شرکت های دانش بنیان در استان اردبیل تلاش می کنند تا محصولات متنوع تولیدی خود را با رویکرد صادرات محور عرضه کنند که در این زمینه سعی بر این است تا با همراهی پارک علم و فناوری و دستگاه های حامی استانی، این محصولات به شکل استاندارد و با بسته بندی مناسب عرضه شود.

صادقی افزود: ما نیز به نوبه خود در خدمت فعالان شرکت های دانش بنیان هستیم تا با صدور مجوز رایگان تسهیلات کم بهره در اختیار آنها قرار دهیم تا این واحدها در عرصه تولید و رقابت با محصولات مشابه خارجی بتوانند زمینه ساز خودات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید صادرات محور 42 واحد دانش بنیان در اردبیل

تولید صادرات محور 42 واحد دانش بنیان در اردبیل