مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 23:052023-02-20سياسي

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با ایجاد آرامستان در فردیس موافقت کرد


امام جمعه فردیس با بیان اینکه آرامستان یکی از مهمترین مطالبات مردم فردیس بوده که از سال 92، مورد توجه قرار داشت، گفت: طبق پیگیری های صورت گرفته این امر به نتیجه رسید.

- حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، اظهار کرد: طبق پیگیری های صورت گرفته و حمایت نهادهای مختلف از جمله شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، سرانجام رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با احداث آرامستان در فردیس  موافقت کرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های  مدیر کل حفاظت محیط زیست البرز برای رفع موانع آرامستان فردیس، گفت: قبلا قرار بود برای بخشی از زمین مورد نظر که خارج از حریم قرار می گیرد حدود 2 هکتار را مجوز بدهند که با پیگیری مدیر کل محیط زیست البرز و تغییر حریم شهر، مجوز برای مجموع  22 هکتار زمین صادر می شود.

  امام جمعه فردیس یادآور شد: با توجه به اینکه زمینی که برای آرامستان فردیس در نظر گرفته شده در  شرق شهرستان و در حریم برق فشار قوی است و  جز برای آرامستان کارایی دیگری ندارد، بنابراین  استفاده از این زمین برای آرامستان صرفه جویی به نفع مردم فردیس است.

  وی در پاسخ به این سوال که آیا وجود آرامستان موجب مشکلات زیست محیطی و آلودگی خاک، آب و غیره نمی شود، گفت:  برای ایجاد آرامستان  همه موضوعات بررسی و دیده شده،  نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با ایجاد آرامستان در فردیس موافقت کرد

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست با ایجاد آرامستان در فردیس موافقت کرد