مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 22:472023-02-20ورزشي

تلاش برای حضور بانوان در استادیوم/ افرادی که ناسزا می گویند باید جریمه شوند


رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه در تلاش هستیم بانوان در ورزشگاه حضور پیدا کنند، گفت: باید گروهی که ناسزا می گویند مشمول جریمه شوند تا بستر برای حضور بانوان مخدوش نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، شامگاه دوشنبه در جلسه انتخابات هیأت فوتبال استان البرز با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی در انتخابات البرز قابل تقدیر است، گفت: اینکه در فوتبال اختلاف سلیقه وجود داشته باشد طبیعی است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه ها منشا پویایی خواهد بود، ادامه داد: اختلاف سلیقه در داوری هم به همین شکل است ولی در داوری نباید اشتباه تاثیرگذار داشته باشیم زیرا باشگاه ها هزینه، کار و تلاش می کنند و این حق طبیعی آن هاست که داوری اشتباه کمتری داشته باشد و بیشتر بدود.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه وجه لاینفک داوری گاهی اشتباه است که یک هفته به نفع و یک هفته به ضرر است، گفت: هیچ پدیده ای را در دنیا نمی توان با فوتبال مقایسه کرد.

اظهار نظر رییس فدراسیون فوتبال در خصوص البرز رییس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه استان البرز ظرفیت های خوبی در حوزه سرمربی دارد، اظهار کرد: حضور 15 تن از استعدادهای ورزشی البرز در تیم های ملی بیانگر ظرفیت خوب این استان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای حضور بانوان در استادیوم/ افرادی که ناسزا می گویند باید جریمه شوند

تلاش برای حضور بانوان در استادیوم/ افرادی که ناسزا می گویند باید جریمه شوند