مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 22:302023-02-20پزشكي

پلمب 157 واحد صنفی متخلف در دزفول از ابتدای امسال تاکنون


مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول گفت: در 11 ماه گذشته از سال جاری، تعداد 157 واحد صنفی متخلف در شهرستان دزفول توسط بازرسان بهداشت محیط این مرکز پلمب شده اند.

- غلامرضا زادمهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، بازرسان بهداشت محیط این مرکز تعداد 53 هزار و 287 مورد بازدید از اصناف و اماکن عمومی در سطح شهرستان کرده اند.

وی افزود: در این بازدیدها تعداد سه هزار و 659 نمونه آب و مواد غذایی اخذ و 6 هزار و 191 اخطاریه صادر شد که در نهایت 157 واحد صنفی که به آموزش ها و تذکرهای داده شده کم توجه بودند، پلمب و میزان 11 هزار و 540 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف نیز معدوم شد.

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: یکی دیگر از فعالیت ها و اقدامات بازرسان بهداشت محیط، سنجش پرتابل شامل تست روغن، ید سنجی، شوری سنجی و بررسی بار میکروبی مواد غذایی طبخ شده در اغذیه ها و رستوران ها بوده که تعداد این سنجش های پرتابل در سال جاری هفت هزار و 114 سنجش بوده است.

زادمهر با بیان اینکه آب شرب همه نقاط شهری و روستایی شهرستان به صورت روزانه توسط بازرسان و بهورزان به صورت آزمایشگاهی و کلرسنجی بررسی می شود، گفت: تعداد موارد کلرسنجی تا پایان بهمن ماه 62 هزار و921 مورد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 157 واحد صنفی متخلف در دزفول از ابتدای امسال تاکنون

پلمب 157 واحد صنفی متخلف در دزفول از ابتدای امسال تاکنون