مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 21:422023-02-20فرهنگي

جدول اجرایی کنسرت های جشنواره موسیقی فجر فارس اعلام شد


هفدهمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس بر اساس جدول اعلام شده که همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ایران آغاز شده است در تالار حافظ پذیرای 9 کنسرت از شش استان کشور می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جدول اجرایی کنسرت های جشنواره موسیقی فجر فارس اعلام شد و بر این مبنا دوشنبه شب اول در سانس های 18:30 و 30:30 و 22 به ترتیب گروه پاپ کهتر ، گروه قشقایی همای ایل و گروه عاشیق های تبریز به هنرنمایی خواهند پرداخت.

در ادامه، سه شنبه دوم اسفندماه جاری گروه دف نوازان اندلیب ، گروه موسیقی راز از یزد، و در سانس آخر نیز شاهد اجرای کنسرت علی اصحابی هستیم.

چهارشنبه سوم اسفند ماه نیز کنسرت های شب آخر جشنواره موسیقی فجر فارس برگزار می شود و این اجراها شامل، گروه میسان اهواز، گروه شبدیز بوشهر و گروه موسیقی ایل احساس از کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب در سانس های 18:30 و 30:30 و 22 می باشند.

نشست های نقد و بررسی و کارگاه های تخصصی موسیقی نیز هرشب بین سانس های اول و دوم در کافه کتاب ، طبقه فوقانی تالار حافظ برگزار می شود.

این جشنواره با حضور هشت گروه از استانهای فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، آذربایجان شرقی و خوزستان هر شب در سه نوبت یک ساعته 18:30، 20:30 و 22 در تالار بزرگ حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول اجرایی کنسرت های جشنواره موسیقی فجر فارس اعلام شد

جدول اجرایی کنسرت های جشنواره موسیقی فجر فارس اعلام شد