مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:452023-02-20اقتصادي

الحاق 47 هکتار به شهر دمق


فرماندار شهرستان رزن با بیان اینکه 47 هکتار به شهر دمق الحاق خواهد شد، گفت: الحاق روستای شاطربالی به شهر دمق را از شهردار جدید مطالبه داریم.

- علی اصغر غفاری آثار در گفتگو با خبرنگار مهر ، بیان کرد: الحاق روستای شاطربالی به شهر دمق یکی از مطالبات ما از شهردار جدید دمق بوده که تحقق این امر از نقش مؤثری در افزایش جمعیت شهر دمق و افزایش ارتزاق و اقتصاد برخوردار خواهد بود.

وی اظهار کرد: روستای شاطربالی جنب شهر دمق قرار دارد و در صورت الحاق سرمایه های موجود در خود شهر و شهرستان هزینه می شود و به سایر شهرستان ها و استان ها نخواهد رفت و توسعه، آبادانی و عمران را برای این منطقه رقم می زند.

وی ادامه داد: بخشی از این کار به حوزه شهرداری دمق اختصاص دارد و باید با کمک یکدیگر زمینه ای ایجاد کنیم که شرایط اقتصاد مردم با این اقدام افزایش و رونق بگیرد.

غفاری آثار در ادامه تصریح کرد: یکی از دیگر مشکلات شهر دمق اراضی بنیاد مسکن بوده که باید این مشکل از محل الحاقات با توافق لازم مرتفع و انجام شود.

وی همچنین با اشاره به مشکل آب و فاضلاب شهر دمق گفت: پیگیریم با در نظر گرفتن اعتبار لازم از محل اعتبارات 1402 این مشکل نیز حل شود ضمن اینکه استعلامات آن به بیش از شش ماه زمان نیاز داشت و ما در شهرستان رزن طی 17 تا 18 روز تمامی این استعلامات را با کمک دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 47 هکتار به شهر دمق

الحاق 47 هکتار به شهر دمق