مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:402023-02-20ورزشي

فولاد، تلافی لیگ را سر حریف سعودی درآورد


باشگاه فولاد ایران تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با حذف حریف عربستای ، خود را به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ تیم های فوتبال فولاد ایران و الفیصلی عربستان از ساعت 18:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران)، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه الثمامه دوحه مقابل هم صف آرایی کردند که در این مسابقه فولاد به برتری یک بر صفر دست یافت.

ترکیب فولاد ایران: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، روبرتو تورس، احسان پهلوان، عارف آقاسی، وحید حیدریه، امین حزباوی، سینا مریدی و اشکان دژاگه سرمربی فولاد: جواد نکونام ساسان انصاری در دقیقه 64، روی اشتباه مدافعان الفیصلی و تیزهوشی خودش توانست تنها گل این مسابقه را به ثمر برساند و مجوز صعود فولاد به مرحله یک چهارم نهایی را امضا کند.

شاگردان جواد نکونام که تاکنون نتایج نسبتاً ضعیفی در لیگ برتر گرفته و این رقابت ها را با سه شکست متوالی ترک کرده اند، با این پیروزی توانستند روزهای تلخ خود را به فراموشی بسپارند و در لیگ قهرمانان آسیا باقی بمانند.

روزنامه الریاضیه عربستان امروز نوشته بود که جوانان الفیصلی قرار است فولاد را شگفت زده کنند، اما نکونام راه غلبه بر تیم لیگ دسته اول عربستان را بلد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد، تلافی لیگ را سر حریف سعودی درآورد

فولاد، تلافی لیگ را سر حریف سعودی درآورد