مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 20:202023-02-20ورزشي

تشکیل نخستین جلسه شورای مشورتی استان گلستان/ جوانان گلستانی تصمیم ساز می شوند


معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ابتکاری شورای مشورتی استان، گفت: نخستین جلسه این شورا با حضور نمایندگان شورای مشورتی شهرستان ها در استانداری برگزار شد.

- ایسنا/گلستان معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به اجرای طرح ابتکاری شورای مشورتی استان، گفت: نخستین جلسه این شورا با حضور نمایندگان شورای مشورتی شهرستان ها در استانداری برگزار شد.

حامد ملاحسنی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه با آسیب شناسی صورت گرفته نسبت به طرح های گذشته و مدل نقش آفرینی جوانان نخبه استان در معادلات استانی و شهرستانی طرح شورای مشورتی استان گلستان را تدوین کردیم، اظهار کرد: پس از تدوین این طرح در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان آن را در ستاد ساماندهی جوانان مصوب کردیم تا بتوانیم به صورت قانونی از این ظرفیت خوب مشورتی برای تصمیم سازی در استان بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه آیین نامه تشکیل شورای مشورتی جوانان در شهرستانها به فرمانداران محترم شهرستانهای 14 گانه استان ابلاغ شد، افزود: بر اساس این ابلاغیه شورای مشورتی جوانان در تمامی شهرستانی با محوریت فرماندار شهرستان و با حضور جمعی از نخبگان جوان با در نظر گرفتن اقشار، جنسیت، قومیت و مذهب، حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین جلسه شورای مشورتی استان گلستان/ جوانان گلستانی تصمیم ساز می شوند

تشکیل نخستین جلسه شورای مشورتی استان گلستان/ جوانان گلستانی تصمیم ساز می شوند